الــهه ی مـاه

درباره بلاگ
الــهه ی مـاه

خودنگاره های روزانه ی یک دخترِ معمولی.
+سِلِنه در اساطیر یونان باستان به معنای الهه ی ماه است.
در اینستاگرام : sarina_moradi

پیام های کوتاه
بایگانی

من از همونام که هنوز هم وقتی صدای هواپیما تو آسمون میشنوه سر میچرخونه برای پیدا کردنش و وقتی پیداش کرد ذوق میکنه و تا اونجایی که ممکنه ، تا جایی که از دید خارج بشه با نگاهش دنبالش میکنه! 

اسمش رو هرچی میخواید بزارید ...من که بهش میگم بهانه های کوچیک لبخند زدن :)

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۰
آرورا :)

نظرات  (۹)

لایک
به منم سری بزن خوشحال می شم

آدم دلش میخواد بای بای هم بکنه به هواپیما :دی
پاسخ:
تو دلم میکنم :))))
منم همینطورم
منم نیز...
۱۱ دی ۹۵ ، ۰۹:۱۸ شرف الدین
کودک درونتون خیلی پررنگه ها! :))
این خیلی خوبه :)
کودک‌ درون :) 
سلام :)
منم همینجوری ام... تازه من کلاغم میبینم بهش لبخند میزم ، کسی دور و برم نباشه سلام هم میکنم!! :)))


+چون پیام خصوصی فرستاده بودین اینجا میگم: image مربوط میشه به یک صحنه که جان داشت وبلاگشو چک میکرد اما فقط عکس وبلاگش بود نه خود وبلاگش!!

اینجا در موردش هست
http://bakerstreet.ir/post/2301

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی